Bloggar hos mig:))

Hej !
 jag heter viktoria och är 13år fast jag
fyllar 14 år i maj . Jag fyller faktist 14år i
maj och de är inte länge dit . I sommar så
ska jag och maria ha sommarhästar maria
ska ha gaten och jag vet inte änu vad jag
 ska ha för någon häst . Jag tycker väll om
 både dressyr och hoppning de bror på vad
 man har för häst . Jag tycker också de är
mysigt att rida ut i skogen och rida barbacka .
Jag har en sköt häst som heter min-or och är
24år och blir 25år .
Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men vill
ni veta vem mina förebilder är ?
i dressyr är de helt klart jan brink :



i hoppning är de helena lundbäck tycker hon är en super
bra hoppryttare :)

de var allt för mig bloggar mer sen typ :)
/ viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0