hejj ......

Hej på er nu kände jag för att blogga.
De har blivit lite ändringar för att jag
och maria ska ha gaten och bob i maj för där vi skulle ha dom fick inte hästarna komma fören de har blivit bete och så . lite trist men så kan de gå .
dom som äger våra hästar ska bort i maj och då ska jag rida bob . hoppas jag får de mycket för vill vara med han så mycket som möjligt annan han kommer till mig .
ja någon som vet var man kan köpa biliga gråa ben lindor ?
kommentera gärna då . jag ska köpa ett schockemöhle schabrak . detta ska jag köpa på fredag ska ha de till bob tror han kommer passa i de 7kt bra :)
ja eller jag hoppas de i dag så kände jag för att blogga lite faktist :)
jag gillar andra schbrak också som bob kanske ska få ett av dom i sommar om jag tävlar fast tror nog jag kommer göra de i sommar :)
hade kunna tänka mig någon av dem :
 
något av dessa tycker jag om men hade velat ha detta också :)

ajja de var vell allt för mig nu så ska jag typ göra något :)
i kväll ska jag rida :D
/ viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0