har hittat :D

Hej på er alla som läser denna blogg men ni ska få veta nå kul :D
jag har hittat en som kan göra en header till denna blogg då blir
de nog roligare att blogga och för se läsa .
För er som inte vet eller har fattat så tänkte jag skriva att jag heter
viktoria och sköter en häst på onsdagar som heter min-or 25år blir
han i år . Sen så ska jag ha en sommar häst / foder häst som heter
bob . super fin :)
maria är medrytttare på en häst som heter gaten och e bobs bästis
maria ska också ha gaten i sommar :) sen har hon också en hund som
heter petrov . och jag brukar låna en hund som heter nova min brors hund
jag och bob <3
jag och min-or <3
min favorit bild på maria och gaten :) lånade den av : http://randigapa.blogg.se/
NOVA <3
PETROV <3
NU SKA NI FÅ NÄR BILDER PÅ MIN-OR OCH GATEN EFTERSOM JAG INTE HAR
NÄR BILDER PÅ BOB .
 LÅNAD AV : http://randigapa.blogg.se/
 
// viktoria

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0