.........

Hej inte blivit bloggat på ett tag på denna blogg
fy skäms .. sur man kan bli men aa .
Tänkte bara berätta lite om ett beslut jag gjort
jag ska satsa på dressyren mest nu . Har tänkt på
de ett tag nu men nu har jag bestämt mig och så blir
de . Jag länktar till sommaren ja eller sista april så
kommer bob och gaten :)
läktar ? jo asså . I sommar så har jag också ev tänkt
att tävla lite . I dressyr men aa vi får vell se om de blir
 någon hoppning . Är faktist lite rädd nu att hoppa men
som sakt så kommer jag hålla mig på marken .
Vet faktist inte vad jag ska blogga om .
Nu så ska jag be maria sicka bilderna på mig och bob när
jag provred han för andra gången för annika . :)
men nu så ska jag ringa hon ni kommer få bilder sen :)
/ viktoria


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0