hihi tänkte blogga lite =)

heej jag tänkte skriva lite om min underbara sköthäst :

jag har skött han i snart 3 år . jag rider han två gånger i veckan .och så min-or är 24år gammal men bara för att han är gammal är inte han gammail och ful mm jag tycker att han är den bästa gammligen ever !
han är pigg ovh busig i bland men om han själv får bestäma är han seg och vill ingenting men när man ridit han några gånger så vet man hur han fuknar . min-or är den sura hästen i stallet . han är bäst . han älskar att fara ut i skogen och springa men han tycker även om att jobba dressyr på planen min-or står i ett ganska litet stall brevid lrk . min-or ägs av margareta och kerstin . vill ha han . men jag ska lägga in ett lite längre inlägg om min vän min-or lite senare och så men ni får ha det så bra =* / viktoria & min-or


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0